close

《靈‧肉》

 


 

第1場         外                   森林/河邊                            黃昏/黑夜

 

        數百名士兵在森林外混戰。

 

        夕陽染紅了戰場。

 

        張釗一方逐漸敗退,張釗向森林逃走,後有4名追兵追殺張釗。

 

        入夜,天色轉黑。

 

        追趕至急流河邊,張釗停下,追兵排出半月形陣式包圍張釗。

 

追兵甲   (大叫) 呢個人頭喺我嘅!

 

        士兵甲迅即提刀向張釗斬過去,張釗避過後還了一刀,士兵甲倒地。

 

眾追兵   (提刀,大叫) 上啊!

 

        一眾追兵向張釗衝了過去。

 

        張釗邊退邊戰,砍傷2名追兵後,被另一名追兵砍傷背部,十分痛苦。張釗奮起還以顏色。

 

        受傷的2名士兵重新向張釗逼近,張釗繼續向後退,退至急流邊絆倒跌入河中,被水沖走。

 


第2場         外                     河邊                                    早上

                

        李晴提著水桶和衣服到河邊洗衣服。

 

        洗衣時,李晴發現不遠處張釗臥在河邊,不醒人事。

 

        李晴放下衣物,小心翼翼地走向張釗旁,檢查一下張釗還有無呼吸。

 

        李晴猶豫不決是否救起張釗。

 

        正當李晴想轉身離開時,李晴又回望了張釗一眼停了下來。

 

        最終李晴決定救起張釗,帶他回家治療。

 


 

第3場         內                     李晴家                          接第2場 早上

 

        李晴攙扶著受傷的張釗在門外呼叫。

 

李晴     (大叫) 爹!爹!開門啊!

 

        李浩行去開門。

 

李浩     (未開門,疑惑) 咁快洗完衫返嚟嘅?(打開門,驚訝) 做咩事啊?做咩會帶咗個

             傷者返嚟架?

 

        李晴趕緊將張釗背向上的攤放在床上。

 

李浩     喂喂喂!你唔喺諗住收留佢、醫返佢呀嘛? (李晴去準備藥物,李浩抓住李晴手)

             我地自己都顧唔掂自己,你仲諗住救佢?佢咁傷,救返都晒米糧啦!停啊!停

             啊!

 

李晴     佢只喺受左刀傷同一啲瘀傷,只要好好治理就無事架啦。

 

        李晴不理李浩阻住,一心準備醫療物品;李浩則從旁阻撓。情況不斷維持。

 

李晴     爹!你唔好阻住我救人啦!你真喺忍心見死不救咩?

 

李浩     我唔忍心見死不救。但我更加唔忍心見到自己餓死無得救,而救咗個不明來歷嘅

             陌生人!

 

李晴     爹,你自小教我做人要有惻隱之心架!我地點可以為咗少少溫飽,而放棄救一個

             可以救到既人呢?

 

李浩     (嘆氣) 唉!今時又點同往日呢……時移勢易,依家唔好講話三餐,兩餐都不得

             溫飽,點去照顧多一個不明來歷嘅負累呢……?

 

李晴     (準備好了用品) 爹!總之人我一定要救!至於三餐溫飽……你唔好阻住我,幫

             手洗乾淨啲衫同收返嚟仲好啦!我留咗喺河邊仲未洗……

 

        李晴為張釗清理傷口。

 

李浩      (嘆息,搖頭) 唉……生女,生女,生女有咩用?

 

        李浩拿了農具出去。

 


 

第4場         內                     李晴家                                 晚上

 

        李晴和李浩準備食晚飯。桌上只有一碟青菜和稀飯。

 

李浩        你睇吓!我地自己都食唔好,點照顧多一個人?

 

        李晴沒理會李浩,拿著粥水到張釗床旁,餵他進食。

 

        張釗緩緩醒來。

 

李晴     (高興) 爹!佢醒啦!

 

        李浩放下碗筷行了過來望。

 

        張釗眼睛依然未完全睜開,意識迷糊。靠李晴把他扶起床來。

 

李晴     來,小心啲,慢慢來。(吹粥) 食啲粥,慢慢張開口,小心熱。

 

李浩     好返就好啦!快啲好返走啦,我呢到無咁多閒米養個閒人。

 

        李晴繼續餵張釗進食;李浩回飯桌食飯。

 


 

第5場         外                     田                                      早上

 

        李晴李浩在田裡工作。

 

        張釗從屋內出來,感覺到陽光的刺眼,看見李晴和李浩在田裡工作。

 

        李晴看見張釗,放下手上的工作,跑到張釗前。

 

        李浩看見,感到不滿。

 

        有中年3個村民路過看見,於是向李浩問起。

 

袁光        浩伯,個個男嘅未見過嘅,喺你新女婿嚟啊?

 

李浩     () 佢妄想!佢只喺隻蛀米蟲嚟!

 

陸信        早幾日有人見到你個女喺河邊救起左個受傷嘅男人,睇怕應該係佢啦。

 

吳東        睇嚟浩伯屋企收埋唔少米喎,仲可以養多個人,咁好心。

 

李浩        別再提了,過幾天村長就會嚟收稅……唉,以往朝廷一年一次徵稅,依家軍閥

              割據,鍾意幾次收就幾時收,鍾意收幾多就收幾多,我地老百姓嘅日子難捱

               啊……

 

陸信        講起軍閥,你地屋企救返個個人好似係士兵嚟……會唔會有啲咩事架?你知啦,

             如果佢係敵對軍閥嘅士兵,你地收留佢你地就係內奸,我地知情不報都喺同

             犯……!

 

        袁光,吳東起哄。

 

李浩     (堅決) 無啲咁嘅事!一定喺搞錯!佢只係失足受傷遇溺,普通人一個,無其他

             嘢!

 

陸信        你話無就無啦,不過我覺得佢始終來歷不明,都喺小心啲好!免得惹上啲咩禍

               啦……呢個年頭,要平平安安過活都已經唔易架啦……

 

袁光        走吧,仲有好多工作等緊我地去做!浩伯你自己小心啲啦!

 

        李浩望著遠處的張釗和李晴,十分不滿。

 


 

第6場         內                     李晴家                                 晚上

 

        李晴正準備晚飯。

 

        李浩不滿地望住張釗。

 

        李晴把飯菜拿過來,並叫張釗過來一起食飯。

 

李晴     釗大哥,過來一齊食飯啊。

 

張釗     (吞吐) …… (望向李浩) 有心啦……我諗唔喺幾好……

 

李浩     我地屋企啲米只夠養2個人,無多餘米糧養多一個閒人!妳今晚仲要煮咗舊

             肉……

 

        張釗對著李晴無奈地笑了一下。

 

李晴     釗大哥啱啱先醒返,身上仲有傷,既然我救咗佢,我就有責任照顧埋佢,等佢康

             復!食肉對釗大哥嘅傷好。

 

李浩     呢個人來歷不明,妳都應該清楚,佢喺士兵,更加喺逃兵!依家各地軍閥互相爭

             鬥,如果比上面知道我地收留其他軍閥既士兵,妳知道我地會點嗎?唔講遠嘅,

             依家徵稅嚴苛,以往一年交一次,依家幾乎每季都要交一次,過幾天村長就會過

             嚟收稅,我地自身都難保,點養多個白食米既人?

 

張釗     對唔住……多謝李姑娘嘅相救!但我真喺唔應該再打擾你地……我可以照顧到自

             己,我就此告別啦!

 

        張釗向門口走;李晴走上前欲攔阻。

 

李晴     (拉住張釗) 釗大哥,你都未好返……你一個人點得……?

 

張釗     李姑娘,多謝妳嘅好意!但我實在唔應該再打擾妳地…… (大動作,甩開李晴拉

             住的手) (痛苦)啊!

 

        張釗動傷了背部;李晴從旁攙扶。

 

李晴     你睇!你都未好返,你叫我點忍心比你自己一個流離失所……? (望向李浩

             ) 爹! (李浩沒理) 爹! (李浩不理再撒嬌點) 爹!

李浩     飯菜都凍啦……坐低食飯啦……

 

李晴     (開心) 爹!我知你唔喺咁鐵石心腸嘅!

 

        扶張釗到飯桌。


 

第7場         外                     李晴家外                     接第6場   晚上

 

        張釗走在李晴家外看天。

 

        李晴從屋內出來。

 

李晴     釗大哥,做咩一個人坐起到?你身體仲未好返,小心著涼……

 

張釗     嗯……有心。我……喺到諗,呢種平靜嘅生活,可以維持到幾耐?

 

李晴     釗大哥,如果你想嘅……可以一直留喺村到架!其實村入面嘅人都好好人,一定

             無問題架!

 

張釗     多謝李姑娘嘅好意!只可惜我明白自己嘅處境,我實在不便打擾。

 

李晴     我啊爹嘅事? () 其實佢只喺口硬心軟,佢喺好人嚟!(打量著) 嗯……或者等

             你好返,你咪可以落田幫佢手?又或者上山打獵之類。只要填飽到佢個肚,佢就

             唔會有怨言架啦。(微笑)

 

張釗     李姑娘妳真喺好人!

 

李晴     唔好姑娘前姑娘後叫我啦……嗯……叫我晴兒啦!大家都喺咁叫我!

 

張釗     嗯,晴兒。

 

        二人微笑。

 

        李浩從屋內出來。

 

李浩     (裝咳暗示) 咳!咳!晴兒,入屋啦。

 

李晴     ……嗯 (入屋)

 

        待李晴入屋後,李浩走近張釗。

 

李浩     我女天生善良,不懂猜度人心。我一副老骨頭,就得呢一個女……我唔會比人欺

             負佢! (怒視張釗) 希望你好自為之!

 

張釗     李伯多心啦,我只喺個想過返啲和平日子嘅平凡人……

 

        李浩轉身入屋。

 

        張釗待李浩轉身後,表情稍稍表露不屑。

 


 

8場         外                     田                                        午

 

        村長騎著馬,帶著數兩木頭車和十多名隨從過來。

 

        李浩停下手上的工作。

 

李浩     要來嘅始終要來……

 

        李浩放下農具,過去迎接村長。

 

李浩     村長你好啊,太陽咁曬都仲要麻煩村長你親自過來收稅,真喺唔好意思!

 

村長     得啦得啦,浩伯無謂寒暄啦,我好忙,稅收喺邊?

 

李浩     喺嘅,請你跟我過來倉庫呢邊。

 

        李浩帶路。

 

張釗     晴兒,佢就喺村長?

 

李晴     嗯……

 

張釗     但喺區區村長,點解會有咁多衛兵嘅?

 

李晴     呢層我都唔清楚,只不過聽聞軍閥嘅官員同村長互相勾結,從中上下其手,又比

             村長組織咗一班衛兵來控制我地,總之我地無人敢反抗佢啦……

 

徐剛     晴兒!

 

        徐剛從遠處大叫,向李晴跑過去。

 

張釗     佢喺?

 

李晴     村長個仔,徐剛。

 

        徐剛跑到過來。

 

徐剛     (帶點喘氣) 晴兒,別來無恙啊嘛?無見一段日子,妳又動人咗!

 

        李晴敷衍地笑了一笑。

 

徐剛     (望一望張釗) 呢個人喺?

 

張釗     在下張釗。

 

徐剛     晴兒,遲啲城有燈會,不如我地一齊去啊?

 

李晴     唔好意思,你邀請第二個啦,我無興趣。

 

徐剛     咁不如我地一齊去泛舟?

 

李晴     (不耐煩) 無時間,亦都無興趣。

 

徐剛     咁不如……

 

        隨從從遠處大叫,打斷徐剛對話。

 

隨從甲   (大叫) 大公子!要走啦!

 

徐剛     (大叫回應) 喺!(向李晴) 唔好意思,我要走啦……我有空再過來搵妳啦,再見!

 

        徐剛轉身離開。

 

張釗     睇來佢對妳有意思。

 

李晴     不過我對佢無好感呢!

 


 

第9場         外                     田                                        午

 

         (Montage)

        夏日。

        蟬鳴。

        一班小朋友玩樂。

        河水。

 

        張釗在田裡幫忙,汗流浹背。

 

李晴     釗大哥,飲啲水先啦。(給水壺)

 

張釗     唔該晴兒。

 

李晴     今年夏天嘅天氣唔錯,再加上釗大哥嘅幫忙,相信我地今年嘅收成一定可以好好!

 

張釗     (飲水) 嗯。

 

        張釗望到遠處徐剛和一個小朋友經過,往上山的路行。

 

張釗     (指著徐剛方向) 嗰個咪徐剛?佢隔離個小朋友喺?

 

李晴     嗰個喺徐剛嘅弟弟,叫徐福。徐剛好疼愛佢弟弟,經常帶佢2個人周圍去玩。

 


 

第10場         外                     河邊                                  大雨

 

        傾盆大雨。

 

        張釗,李浩和一眾村民在河邊幫忙築堤。

 

        村長在旁邊指揮。

 

村長     (指向左邊) 左邊要加多啲沙包!

 

李浩     (不憤) 早幾日仲藍天白雲,仲諗住今年夏天天氣會好,有好收成……點知連日

             大雨,農作物都浸死晒,聽聞附近幾條村都已經浸左,洪水遲早會過到來……

             唉……

 

陸信     唉……我唔敢諗咁遠啦……我叫賤內做好準備,希望將損失減到最少啦……

 

吳東     水一到,田就肯定無架啦,屋都未必保得住……唯有盡量保住糧食同性命!

 

袁光     我地啲賤民就只可以聽天由命……嗰啲有權有勢嘅人就可以指手畫腳,貪得多,

             住得高,唔使怕水災。哼!命啊……

 

        哨兵敲響銅鑼。

 

哨兵     (大叫) 喂!洪水來啦!走啊!走啊!

 

        眾人立即離開。

 

眾村民   (大叫傳話) 走啊!走啊!洪水來啦!

 

        洪水勢猛,不斷湧向村莊。

 

        洪水沖毀河堤。

 


 

第11場         外                     村                                      陰

 

         (Montage)

        浸毀的農田。

        魚在泥地的水沱中掙扎。

        一間木屋倒塌。

 

        張釗修補屋舍;李晴清理積水。

 

李浩     (傷心) 無啦,無啦,今次咩都無啦!(跪在地上) 天啊!點解要咁玩我地?

 

李晴     爹……(扶起李浩)

 

        一班村民集結,討論災情。

 

        陸信在人群中間。

 

陸信     今次水災大家都損失慘重,興幸嘅喺無咩死傷……

 

袁光     依家最怕嘅喺我地嘅糧食同秋天要交嘅稅……

 

        眾人認同。

 

吳東     但恐怕今年嘅稅收一樣要交……

 

陸信     怕只怕稅收又加……

 

        眾人驚訝。

 

村民甲   唔喺掛?仲要加?

 

村民乙   我地啲田都已經浸爛晒,我地自己連食都唔夠食啦,仲點交?

 

陸信     上面要打杖,中間要貪贓,我地條命算喺咩?就算要加,恐怕我地都只有吞聲忍

             氣,無得反抗……!

 

        眾人起哄,爭論。

 


 

第12場         內                     村長房                                   陰

 

        村長家在一個小山丘上,沒有受到多大的水災影響。

 

        村長在房間看軍閥寄來的信,憤怒把信擲在桌上。

 

村長        (憤怒) 平時我上繳稅嘅時候,就好聲好氣。依家我求佢地幫我少少忙,唔好增

               加今年嘅稅收,一個二個就諸多推搪!枉我幫咗佢地咁多!

 

徐剛        爹,其實我唔明點解你要幫啲村民寫信比軍閥,幫班村民?

 

村長        剛兒,你知道民反最基本嘅原因喺咩嗎?喺飢餓!人民只會喺飢餓到走投無頭

               先會作反。我地已經一年收兩次稅,仲要每次都不斷加稅。今年水災,所有嘅

               農田都浸爛晒,連帶村民嘅儲備米糧都損失慘重。如果秋天仲要徵收更多嘅稅,

               到時班村民就唔知會做咩架啦……但至少我知道,同軍閥勾結嘅我地,一定喺

               最先出事嘅人!做人要學識保障自己利益。(拍徐剛肩)

 

徐剛        爹所言甚是!孩兒又長知識啦。

 

        馬真在外面敲門

 

村長        邊個?

 

馬真        馬真。

 

村長        入來。

 

        馬真入房。

 

村長     所為何事?

 

馬真     有個叫陳九嘅村民想見村長,話有重要事相談。

 

村長     (不耐煩) 同佢講我好多事忙緊,唔得閒,叫佢遲啲先搵我啦!

 

馬真     我已經試過用藉口趕佢走。但佢叫我傳話件事係關於水災同兩位公子,希望村長

             細心考慮,否則後果自負。

 

        徐剛臉有難色。

 

村長     () 豈有此理!居然敢要脅、恐嚇我?我就睇下佢有咩要講!叫佢入來!

 

馬真     喺!

 

        馬真出房。

 

        村長看見徐剛的異樣。

 


 

第13場         內                     村長房                              接12場

 

        馬真帶陳九到村長房。

 

馬真     陳九帶到。

 

        陳九望了馬真和徐剛一眼。

 

        徐剛迴避陳九眼神。

 

        村長示意馬真出去。

 

        馬真出房並把房門關上。

 

        村長行到房門位置,確認多次房門是否完全關上。

 

村長     你就喺陳九?(陳九點頭) 既然你話件事同剛兒有關,我就留佢喺到聽下你有咩

             要講?

 

陳九     既然村長唔介意徐大公子在場,咁就更好,可以當面對質,無謂話我捏造事實。

             我亦都無謂轉彎抹角,水災一事其實喺由徐大公子同徐二公子所引起!

 

村長     (震驚,大聲反問) 你亂講啲乜野?水災乃天災,關我兩個兒子咩事?

 

陳九     請村長冷靜一下先。水災當然喺天災,之但喺引起天神憤怒嘅正正喺村長嘅兩位

             公子!未知村長記得兩位公子早前曾到山上遊玩一事嘛?

 

村長     又如何?

 

陳九     眾所周知,山上有供奉天神嘅神像,我們向來十分尊重天神而不敢接近打擾。當

             日我路經廟宇,睇見兩位公子在附近遊玩,二公子更玩得忘形。我原本諗住就此

             離開,但點知喺離開之前聽到好大聲、破碎嘅聲音,於是我就返轉頭睇下。睇見

             廟內嘅天神像跌落喺地,仲碎裂晒。好明顯喺兩位公子所為,惹怒天神,所以上

             天為咗懲罰我地,所以先會有呢場大雨水災。

 

村長     (望向徐剛) 剛兒,真有此事?

 

        徐剛低頭,不敢回答。

 

        陳九暗地偷笑。

 

村長     我明白啦。咁你想點?

 

陳九     村長果然喺明白事理嘅人,我只喺個生意人,只識談生意嘅事,未知村長有無興

             趣做一場買賣?

 

村長     (笑了笑) 我都好喜歡做買賣。

 


 

第14場         內                     村長房                               接13場

 

        村長和陳九從房內出來。

 

        二人臉帶微笑。

 

陳九     咁我就等待村長嘅好消息啦!告辭。

 

村長     當然!當然!告辭。

 

        陳九離開。

 

村長     馬真,入來。

 

        村長和馬真入房,關門。

 

村長     馬真有件事要委託比你。

 

馬真     喺!請村長吩咐!

 

        村長在馬真耳邊交代事情。

 

馬真     喺!無問題!在下立即去辦!

 

        馬真出房。

 

徐剛     (跪低) 爹,真喺好對唔住!孩兒知錯!

 

村長     (扶起徐剛) 起身先。放心,已經無事啦。

 

徐剛     多謝啊爹。但我唔明點解啊爹要忌諱陳九?佢無證無據,憑咩叫人信佢?

 

村長     喺呢種時勢最忌流言蜚語!頭先陳九講一句你已經露出馬腳,如果比班村民審

             你,恐怕你已經……記住!做事要深藏不露,保住自己利益先喺最重要!

 

徐剛     喺孩兒知道!

 


 

第15場         外                     森林                                  昏 陰

 

        陳九高興地在森林行。

 

        馬真騎著馬追出來。

 

        陳九聽到聲音,停下回頭看。

 

馬真     : 陳老闆!我家老爺有重要事漏了交代,請留步!

 

        陳九等待馬真。

 

        馬真停馬,拿出袋子,作狀要交到陳九手上。

 

馬真     :   老爺要我將呢個袋交比陳老闆,但事關緊要,老爺無交代喺咩。

 

陳九     : 咁奇怪?

 

        馬真突然打開袋子,從袋子抽出小刀,直插陳九心臟。

 

陳九     : 嗚……

 

        陳九意欲掙扎,馬真把刀插得更深,陳九無力反抗。

 

馬真     : 老爺忘記咗交代你,做人要小心行事!

 

        馬真在陳九頸上再割了一刀,並再次確認陳九是否斷氣。

 


 

第16場       外/內                 村/李浩家                               日/昏

 

        張釗上山打獵回來,被村民怒目而視。

 

        村民間各自竊竊細語。

 

        黃昏,張釗回到李浩家,入內。

 

張釗     今日收獲唔錯啊!

 

        李浩不屑張釗。

 

張釗     (細聲問李晴) 發生咗咩事?

 

        李晴拉張釗出屋外。

 

李晴     ……

 

        李晴吞吞吐吐,張釗心急。

 

張釗     究竟發生咗咩事?做咩吞吞吐吐咁?晴兒,有咩事即管同我講啦!

 

李晴     (吞吐) 最近,村入面有傳言……話今次天災……喺因為……

 

張釗     (心急) 因為咩嘢啊?

 

李晴     你……

 

張釗     (驚訝) 我?關我咩事啊?(苦笑)

 

李晴     佢地話我地呢到呢幾年來相安無事,而你一來之後,就發生咗天災,仲有人傳言

             你以前喺士兵嘅事,認為你喺不祥人! (傷心)

 

張釗     點會咁架……?咁嘅說話居然都有人相信!

 

李晴     外面傳言傳得好厲害,佢地今日過來要我地趕你走,一喺就我地都要走……咁啊

             爹佢……

 

張釗     得啦,我明白啦,你啊爹當然喺選擇捨棄我啦……(李晴點頭) 嗯,我會走架啦!

             麻煩咗你地咁多,我都喺時候要走……

 

李晴     釗大哥……

 

張釗     晴兒……

 

        張釗轉身想回屋。

 

李晴     啊!釗大哥,不如你搬去山上面住啊?咁咪可以達到佢地嘅要求,我地又可以唔

             使分開……

 

張釗      晴兒……

 

        張釗攬住李晴。臉露憤怒。

 


 

第17場       內                 李浩家                                        日

 

        李浩身體轉差,生病。

 

        李晴忙於照顧李浩。

 

        李浩咳。

 

        李晴拿水走到李浩床邊給他喝。

 

李晴     爹,飲啖水先。覺得點啊?

 

李浩     人老咗,自然多病……唉…… ()

 

李晴     (憂心) 爹仲後生,呢啲小病好快會好返架啦!爹你休息下先啦!

 

李浩     我自己知自己事……久病難癒啊……

 

        村長帶了手下在外敲門。

 

        李晴去開門。

 

李晴     村長……真喺唔好意思!又要你過來收稅……

 

村長     小事,浩伯身體如何?

 

李晴     依然抱恙未能下床……

 

村長     剛兒,你去跟晴兒收稅,我想探望下浩伯。(打眼色)

 

徐剛     (微笑) 孩兒知道。晴兒請。

 

李晴     (向村長) 咁家父就有勞村長啦。(向徐剛) 大公子,呢邊請。

 

        村長入屋,走到浩伯床邊。

 

村長     浩伯,你身體如何啊?

 

李浩     () 年紀大,恐怕……

 

村長     (打斷李浩說話) 哎,浩伯唔好咁講,你吉人自有天相!不過,生死有命,今日

             唔知聽日事,我地都好應該為將來打算下!

 

        李浩認同。

 

村長     村入面個個都知李浩最疼愛自己女兒,而晴兒亦都十分孝順,於是到依家都仲未

             嫁人……但浩伯同晴兒你地嘅年紀都唔細啦,總要踏入人生嘅另一階段,而我剛

             兒亦然。我家剛兒向來傾慕你家晴兒,於是我就諗我地有無可能成為親家呢?

 

李浩     盛蒙村長同大公子錯愛!我只得呢一粒女,雖然我好希望佢嫁戶好人家,但我都

             希望尊重佢嘅意願……希望村長可以比啲時間我問下佢意見。

 

村長     咁就有勞浩伯啦,在下就靜候佳音啦!

 


 

第18場       內                 李浩家                                        夜

 

        李晴準備晚飯。

 

李晴     : 爹,晚飯準備好啦。

 

        李晴扶李浩起床。

 

        李晴,李浩進食。

 

李浩     : 晴兒,妳今年幾大啊?

 

李晴     ; 二十有一……做咩咁問啊?

 

李浩     : 妳年紀都唔細啦……因為我嘅關係,妳到依家都未嫁……

 

李晴     爹,你做咩咁講啊?我願意一世陪住啊爹你!

 

李浩     爹老啦,日子難過,今日交埋稅後,我地嘅米缸已經見底……長此下去都唔喺辦

             法……爹只希望妳可以早日嫁人搵戶好人家,完我心願,免我憂心……(裝咳)

 

        李晴想起張釗,心裡誤會李浩講的對象是張釗,暗自歡笑。

 

李浩     今日,村長過來同我提親。佢希望大公子能夠同妳成親,徐李兩家締結姻親。晴

             兒,妳願意嗎?

 

李晴     (驚訝) 吓?……我……

 

李浩     我知道妳私底下仲有同張釗聯絡,但妳同佢無可能架,佢唔會比到幸福妳……()

 

李晴     爹……我……

 

李浩     妳真喺咁唔願意嗎?

 

李晴     (點頭) 嗯……

 

李浩     咁算啦……妳當我無問過啦……我都唔想勉強妳……(失望) ()

 


 

第19場       外                 村                                            昏

 

         (Montage)

        炎熱刺眼的太陽。

        乾涸的農田。

        枯死的樹木。

        沒穿上衣的村民,身形瘦削,缺水,動作緩慢地走動。

        李浩衰老地睡在床上。

        枯竭的河流,僅有少量的水。

 

        李晴身體乏力地提著半桶水。

 

        幾個村民提著空的水桶往李晴的相反方向走。

 

        李晴感到炎熱疲倦,頭暈。

 

        李晴不小心絆倒石頭,把水倒掉。

 

        李晴十分傷心。

 


 

第20場       內                 李浩家                                    昏/夜

 

        黃昏,李晴提著少量的水回到家。

 

李晴     (沒氣力) 爹,我回來啦……

 

        李浩咳。

 

李晴     我依家去煮晚飯……

 

        晚,李晴拿著很稀的粥水給李浩。

 

李晴     爹,起身食飯啦……

 

李浩     晴兒,我地屋企仲剩幾多米?()

 

        李晴靜默不答。

 

李浩     晴兒,妳消瘦咗好多……() 再喺咁落去唔喺辦法架……()

 

李晴     (說謊) 爹,你放心啦,屋企仲有米啊!

 

李浩     妳估我依家再同村長講以前提親一事仲有無可能?雖然我當時拒絕咗佢地,妳又

             變成咁樣,但大公子到依家都仲未成親,應該仲有可能……()

 

李晴     爹,唔好再講啦!節省啲體力會好啲……

 

        李晴繼續餵李浩食粥。

 


 

第21場       內                 村長家                                      日

 

        村長和軍閥的手下談判。

 

村長     馮大人,相信你都知近年水災、旱災接連發生,我地村已經兩年無正常收成……

             但就每年兩次徵稅,每次都加稅,村民已經受唔住……

 

馮大人   呢啲喺你嘅問題啊!我只喺負責收稅,至於收幾多稅、點樣交稅?呢啲問題喺你

             地嘅問題。(視察村長家) 不過,我相信村長你有足夠嘅能力幫佢地度過難關嘅,

             問題喺你出唔出手啫?(微笑)

 

        村長沉默不語。

 

馮大人   好啦,我都要告辭啦!你好自為之啦。

 


 

第22場       外                 村                                           日

 

        一名道士經過村莊,為村莊占卜,派發符咒。

 

        村民看見,紛紛相擁而至。

 

道士     (手指計算) 嗯,我已經明白你地村發生咩事。

 

眾村民   咁究竟喺咩事?

 

道士     本來你地條村就風調雨順,只可惜得罪天神,於是上天就用天災來懲罰你地!

 

吳東     吓?我地幾時有得罪天神?

 

道士     我路經此地,睇見你地山上面嘅廟宇日久失修,咁已經喺對天神嘅不敬啊!

 

袁光     咁我地應該點做先可以化解?

 

道士     要化解就要祭天。

 

陸信     祭天?

 

道士     無錯!首先要準備祭品上供天神,然後要為天神重建廟宇同重鑄神像。

 

袁光     我地依家咁樣仲邊有多餘嘅能力上供祭品……?

 

道士     此言差矣!如果你地再唔求上天原諒,恐怕你地將會有更大嘅劫!到時恐怕你地

             成條村都性命難保!信不信由你地,貧道已經盡咗力勸說你地……

 

        道士意欲離開。

 

        吳東與陸信拉住道士。

 

吳東     道長請留步!請道長為我地作法。

 

        道士微笑答應。

 

陸信     請問道長,我地要上供咩祭品?

道士     首先六畜、金銀玉帛必不可少,其次最重要嘅係需要一名純潔女性作為「用人」,以祭天神。

 

眾村民   「用人」?

 

道士     無錯!相信大家都應該有聽過「河伯娶妻」一事,要祭祀水神、河神,一般以女

             性作為祭品會較易得到天神嘅歡心。而且,你地都應該上供唔到幾多六畜、金銀

             玉帛……咁嘅情況更應該揀一個相貌姣好、純潔年輕嘅女性作為「用人」。

 

        眾村民議論紛紛。

 

道士     不如咁樣,貧道會留喺到幾日,你地商量好再搵貧道。貧道先行告辭。

 

        道士離去。

 

袁光     我地真喺要用活人做祭品?

 

吳東     事到如今,我覺得一試無妨……再喺咁落去,我地都會餓死!

 

陸信     咁我地應該揀邊個做供品至啱……?

 


 

第23場       內                 村長房                                       日

 

        馬真在村長房門外敲門。村長允許馬真進內。

 

馬真     村長,我有一事希望你能夠相助……

 

村長     喺關於你女兒嘅事?

 

馬真     村長果然料事如神……正是此事……

 

        村長沒有說話,等待馬真提出交易。

 

馬真     我只有珍兒一個女!我由佢自細開始就悉心栽培,到依家十六歲亭亭玉立,正想

             幫佢搵戶好人家締結良緣。點知遇著今次祭祀一事……村民對用珍兒做「用人」

             嘅呼聲好高……我好擔心佢會就咁離我而去……我得佢一粒女……

 

村長     我好明白你為人父親嘅心情……只可惜呢啲喺咁多位村民嘅決定,我都做唔到啲

             咩……

 

馬真     村長,做祭品需要嘅喺純潔嘅女性,如果我珍兒可以同大公子成親,咁珍兒就可

             以避過挑選,而我地兩家亦可以建立更緊密嘅信賴關係……

 

村長     馬真啊馬真啊……你還記得上年陳九一事嗎?

 

馬真     村長,我馬真發誓,一定為你躹躬盡瘁,死而後已!

 

村長     () 放心!你一向喺我嘅左右手,最幫得我。而珍兒亦都喺一位好適合嘅媳婦。

             其實我一直有意撮合剛兒同珍兒,以後就更加有勞馬姻家嘅幫忙啦!

 

馬真     (歡喜) 喺!但至於祭品人選方面……

 

        村長狡猾地笑了一下。

 


 

第24場       內                 李浩家                                       晚

 

        李浩獨自留在家。

 

        村長帶同手下到訪。

 

李浩     : 村長……(咳)

 

村長     : 浩伯不必多禮!(扶浩伯回床休息) 浩伯身體如何啊?

 

李浩     : 咳……咳……恐怕事日無多啦……咳……咳……

 

村長     : 浩伯點可以咁悲觀?其實呢啲只喺小病,只要食返多啲嘢就無事架啦。

 

李浩     : (苦笑) 哈哈!連粥水都食唔起,談何食得好啲?

 

村長     : 其實,機會嘅嘢只喺睇你去唔去把握。依家竟有一個機會比你啦浩伯!

 

        李浩不解。

 

村長     : 雖然浩伯行動不便,但我相信你都應該聽過村最近要搞祭祀嘅事吧?

 

李浩     : 略有耳聞……

 

村長     : 咁我諗浩伯一定知道祭品當中有一樣叫「用人」嘅祭品吧……?

 

李浩     : (驚,激動) 莫非村長你喺要我晴兒?咳!咳!

 

村長     : 浩伯唔好激動住!我知道要你交個女出來喺一件好痛苦嘅事……所以我唔喺真喺

             要你交晴兒出來,我地只不過做一場戲……假裝將晴兒作祭品,實則我地偷龍轉

             鳳,做一場戲比村民睇。事成之後,我會安排你同晴兒去城鎮居住,為你治病。

             到時浩伯你嘅病一定可以藥到病除!

 

李浩     : 之但喺……

 

村長     : 但喺啲乜?祭祀天神呢啲本來就唔可信!只不過一班村民迷信鬼神之說,我身為

             村長嘅只好順勢附和……而村入面為咗用邊個姑娘做供品而爭論不休,為咗平息

             呢件事,我亦只好插手。而我同浩伯你一向交情甚深,我更加不忍心見到你頑疾

             纏身,今次喺一個好機會一石二鳥啊!我諗你都唔想晴兒陪你受苦吧?

 

        李浩沉思考慮。

 

        村長命人拿了一塊肉過來,在李浩面前。

 

        李浩看見肉忍不住吞口水。

 

村長     : 浩伯你睇!呢舊肉就擺喺你面前,要唔要只喺你伸不伸手之間。

 

        李浩吞口水。

 

李浩     : (伸手拿肉) 肉……肉……

 

村長     : 放心!只要你應承我,來緊仲有更多嘅肉比你同晴兒!(將肉交到李浩手)(奸笑)

 


 

第25場       外                 山上                                 接第24場 晚

 

        張釗和李晴在森林裡見面。

 

李晴        最近啊爹嘅身體又變差咗……

 

張釗        好對唔住……最近山入面嘅獵物都變得好少,再加上到山上打獵嘅人比以前更

               多……

 

李晴        嗯,我都明白!之但喺爹已經好耐無食過肉,身體一日比一日差,我怕佢會捱

               唔住……

 

張釗        嗯!我聽日試下再行多幾個山頭,睇下可唔可以有收獲,然後送去比妳!

 

李晴        (感激) 多謝釗大哥!

 

張釗        晴兒,妳都消瘦咗好多……妳都應該好耐無食過肉,妳唔可以只掛住阿爹而唔

               理自己啊……

 

李晴        我……我無事架,仲可以支持住……

 

張釗        喺啦,聽講村入面來咗個道士,好似要搞祭祀?

 

李晴        喺……依家村入面為咗女性活人祭品嘅事而爭論不休……

 

張釗        咁你?

 

李晴        (搖頭) 我無事。大家主要都喺推舉村長手下馬真嘅女兒馬珍。只不過礙於佢喺

               村長嘅手下,仲未敢交涉。

 

        月光從雲層露出,照射二人。

 

李晴        時候都唔早啦!啊爹仲等緊我照顧,我要走啦!

 

張釗        咁我地聽日再見啦!我會盡力搵到肉比你啊爹!

 

李晴        嗯!

 

        李晴轉身離開。

 


 

第26場       內                 李晴家                                       晚

 

        李晴回到家門前。李浩和村長眾人在家內等候李晴。

 

        李晴開門進屋,立即被眾人捉住。李晴反抗,不果。

 

李晴     做咩啊?放開我啊!(不斷掙扎)

 


 

第27場       內                 某屋                                接第26場 晚

 

        李晴被緊綁在木頭上,口被布塞住,苦苦掙扎。

 

        屋外有2名守衛看守。

 

        李浩由村長扶著帶進屋內。李晴更大力掙扎。

 

        李浩坐下,村長命人拿走塞住李晴口的布。

 

 

村長     李晴,妳冷靜一下,同浩伯好好傾下。

 

        村長和手下到屋外等候。

 

李浩     晴兒……

 

李晴     爹……究竟發生咩事?救我啊……

 

李浩     晴兒,妳冷靜先。爹一定會救妳,唔會比妳有事!放心,無事架!

 

        李晴冷靜下來。

 

李浩     晴兒,妳都知道最近村要「人」……所以……

 

李晴     所以選了我,要我犧牲?

 

李浩     唔會唔會!唔會犧牲架!村長答應過我,會從中做手腳,救返妳出來,祭祀儀式

             只喺做比班村民睇,唔會真喺要你犧牲架!村長仲答應我,只要後日事成之後,

             就會送我地去城入面住,提供金錢同食物比我地,村長岩岩仲比咗舊肉我食,我

             身體即刻好返好多……

 

李晴     ……原來你唔喺被逼……(苦笑)

 

李浩     晴兒啊,我都喺無辦法先……妳諗下,既然只喺做一場戲,而我地又可以過返正

             常既生活,何樂而不為?

 

 

李晴     爹……試問世上邊有咁便宜既事?村長出咗名貪錢、自私,佢只喺利用我地,欺

             騙我地,佢背後一定有陰謀!更何況,村民相信住祭祀一事,我地點可以欺騙

             佢地?

 

李浩     呢啲都只喺妳既推測,事實喺村長將一舊結結實實既肉擺喺我面前!

 

        李浩拿出一舊被布包住的熟肉。

 

李浩     妳睇!(將熟肉遞到李晴眼前) (吞口水) 我專登留比妳!妳聞下幾香,妳睇下啲肉

             幾新鮮!只要我地做好呢場戲就可以有更多更多呢啲肉!以後唔使再捱肚餓!

             (愈遞愈近李晴)

 

        李晴無言以對,不禁吞口水,欲欲想食,但內心仍在掙扎。

 

李浩        晴兒,肚餓嗎?我專登留比妳……我知道妳為咗我付出咗好多……來啊,等爹

               今次為妳做番少少嘢。

 

        李浩用手撕出一小塊肉片比李晴,遞向李晴嘴邊。

 

李浩     晴兒,食吧!

 

        李晴望住肉片,不禁張開口。

 

        李浩將肉片送進李晴嘴裡。

 

李浩     (高興) 晴兒!

 

        肉片在李晴口中,尚未咀嚼,李晴意識回來,把肉片吐在地上。

 

李浩     (驚訝) 妳做咩啊?

 

李晴     我喺唔會食……

 

        李浩立刻把肉片撿起,細心地把肉片清潔乾淨。

 

        李晴望著李浩對肉片的執著,對李浩失望,傷心難過。

 

李晴     爹,肉對你來講真喺咁重要?

 

李浩     妳講咩啊?只要有肉,我地就可以生存落去,無咗肉我地就會餓死,肉當然重要!

 

李晴     (苦笑)……

 


 

第28場       外                 山上                                    黃昏/晚

 

        張釗在等候李晴。手上拿著用布包著的鮮肉。

 

        張釗見李晴遲遲未到,心急地來來回回地行。

 

        天色轉暗,張釗仍未見到李晴出現,於是爬上高處觀望村莊。

 

        張釗發現村莊燈火通明,十分熱鬧,想起祭祀一事。

 

        (Flashback) 張釗昨夜與李晴交談的畫面。

 

        張釗懷疑有事發生,於是起行趕落山。

 


 

第29場       外                  村                                接第28場 晚

 

        張釗潛入村莊,到處點著火把。

 

        村的空地中央架設了一個台,作集祭品和辦祭天儀式之用。

 

        村民正忙著搬運祭典要用的工具和祭品。

 

        張釗發現附近一間小屋守衛森嚴,發現徐剛過來想進入小屋。

 

守衛甲+大公子。

 

徐剛     嗯,入面情況如何?

 

守衛甲   一切安好,但李姑娘依然唔肯食飯。

 

徐剛     你地食咗飯未?

 

守衛甲+未……

 

徐剛     咁呢到交比我睇住得啦,你地去食飯先。我同晴兒由細玩到大有好多說話想同佢

             講。

守衛乙   咁好似唔喺幾好……?

 

徐剛     得啦!你地去休息下先,唔好阻住我同晴兒相聚,我完咗再搵你地,你地去休息

             下先!

 

守衛甲   咁我地唔客氣啦!呢到就有勞大公子睇住!

 

        守衛甲拉住守衛乙離開。

 

        徐剛開心地入內。

 

        張釗亦悄悄地靠近小屋。

 


 

第30場     內/外                 小屋                              接第29場 晚

 

        李晴依然被綁在木頭上無法動彈。

 

        徐剛開門入內。

 

李晴     喺你……?

 

徐剛     做咩?好失望?咁又喺,我又唔喺妳嘅釗大哥,當然令妳好失望啦!只可惜,妳

             過埋今晚就唔會再見到妳個釗大哥。

 

        徐剛走近李靜。

 

李晴     你來就喺想咁?

 

徐剛     晴兒啊,晴兒。

 

        徐剛用手摸李晴臉,李晴反感。

 

李晴     停手啊!

 

徐剛     妳睇下妳消瘦左幾多……妳知唔知以前嘅妳喺幾咁明艷照人?依家嘅妳喺幾咁墮

             落可憐?妳知嘛,我由細到大都對妳一條心,想盡辦法咁逗妳開心,甚至乎我向

             妳提親,但偏偏妳一直都拒絕我……

 

李晴     (驚恐) 你究竟想點?

 

徐剛     我只喺想懷念一下我一直朝思暮想嘅個個人啫……

 

李晴     停手啊!

 

徐剛     真喺可惜!咁靚嘅臉孔,聽日之後就再睇唔到……好可惜!好可惜!雖然阿爹幫

             我訂左門親事,對方仲要喺全村最靚嘅馬珍,但喺偏偏比唔上妳……妳知唔知我

             真喺好愛妳?既然妳聽日要獻比天神,暴殄天物,倒不如今日獻比我,咁仲好啦!

 

        徐剛強吻李晴,李晴不斷反抗。

 

李晴     救……

        徐剛用布塞住李晴口。

 

徐剛     想叫救命?無咁容易!

 

        張釗靠近小屋,走到門前偷看。

 

        張釗從門隙看見徐剛想污辱李晴,立即破門而入。

 

        徐剛聽見聲音轉身,被張釗一拳打倒。

 

李晴     (哭著) 釗……大哥……

 

張釗     晴兒……(望向徐剛,走過去捉起徐剛) 你個禽獸!(再一拳朝頭部打過去)

 

        徐剛痛苦的倒在地上動彈不得。

 

        張釗繼續向徐剛拳打腳踢。

 

李晴     釗大哥,停手啊!

 

        張釗停手,轉而為李晴鬆綁。

 

        李晴倒入張釗懷中哭泣。

 

        張釗簡單地安撫了一下李晴,便扶起李晴。

 

張釗     (扶起李晴),我地要離開呢到!

 


 

第31場     外                    村                                 接第30場 晚

 

        張釗帶著李晴小心地偷走。

 

        守衛甲乙食完飯回來,看見門打開了,立即入內,看見徐剛倒地不起,斷了氣息。

 

守衛甲+大公子!

 

守衛乙   (探氣息) 無咗氣息……

 

        守衛甲走出屋外敲響銅鑼。

 


 

第32場     外                    村                                 接第31場 晚

 

        村長在巡視祭典準備的工作。

 

        銅鑼聲傳到,村長望向聲音傳來的方向。

 

        一手下急忙跑到村長面前。

 

手下甲   : 村長,大件事啦!大公子死咗!李晴走甩咗!

 

        村長驚訝了一下。

 

村長     : (高呼) 馬真!立即召集人馬追捕李晴!你先出發,我隨後到!(向手下甲) 帶我

             去剛兒到……

 

        村長、其隨從和手下甲一同前往徐剛所在地。

 


 

第33場     外                    村                                 接第32場 晚

 

        村內銅鑼聲不絕,村長手下分成各個小隊,有步行的,有騎馬的,向四周出發搜捕李晴。

 

        張釗和李晴躲在暗角處,躲避遠處過來的追兵,等待時機離開。

 

        追兵走過,張釗和李晴隨即離開。

 

        離開時被追兵回頭發現,隨即敲銅鑼大聲通傳。

 

追兵甲   (敲銅鑼) (大聲) 發現李晴!仲有張釗!喺呢邊!佢地向著山上走啊!

 

        各處的追兵聽見傳令,立即向張釗李晴所在的方向移動。

 


 

第34場   內                  小屋                                 接第33場 晚

 

        村長和眾隨從趕到徐剛死的小屋,看見徐剛的屍體臉露傷心。

 

村長     (傷心) 剛兒……

 

        此時傳來李晴和張釗的消息。

 

手下甲   村長,發現咗李晴啦!張釗同佢一齊!

 

村長     張釗……?(憤怒) 一定係佢殺死我剛兒!同我傳令落去殺無赦,邊個拎佢人頭

             來見我嘅,我重重有賞,免佢三年稅收,賜佢一年份嘅肉,仲有白米,銀兩!仲

             有李晴呢個賤丫頭,盡可能同我活捉,生捉唔到都要見全屍!通傳所有村民,要

             佢地都幫手捉人,任何人捉到佢地都一律有賞!

 

手下甲   係!

 

        手下甲急步離開。

 

村長     (向守衛甲乙) 你地帶我剛兒回家安置! (向隨從) 備馬!

 


 

第35場     外                  村                                 接第34場 晚

 

        村民收到村長追捕李晴的通告,紛紛拿起可用武器和火把參與追捕張釗李晴的行動。

 

袁光     只要捉到佢地,就可以免稅、有肉食!(分發火把給陸信、吳東)

 

陸信     肉……我想要肉……(拿起收割的鐮刀)

 

吳東     肉係屬於我!(拿起柴刀)

 

        眾村民紛紛跟著村長的大隊出發,往山上追捕。

 

眾村民   肉……肉……(口中不斷碎碎念)

 

        村民趕急出發時把火把撞跌,卻無人理會。

 

        火勢逐漸蔓延。

 


 

第36場     外                 森林                                 接第35場 晚

 

        張釗帶著李晴在黑暗的森林中逃跑。

 

        馬真帶領的騎兵從後追趕過來。

 

馬真     張釗、李晴!你地走唔甩架啦!(指揮追兵) 呢邊!

 

        張釗利用樹林的地形,盡量地拉開與騎兵的距離。

 

張釗     呢邊!

 

李晴     (喘氣) 釗大哥,唔得啦……我走唔到啦……

 

張釗     晴兒,堅持住啊!我地一定走得甩架!

 

        村民的大隊亦隨後趕到,向著張釗圍上去。

 

        張釗帶著李晴走入小徑,利用森林的分叉地形,稍微擺脫了追捕。

 

馬真     騎兵隊抄佢前路!其他人分頭追捕!

 

        騎兵隊向另一方向走。

 

        李晴跌倒在地。

 

張釗     晴兒妳點啊?

 

李晴     釗大哥……你一個走啦……我已經走唔到,我只會拖累你……

 

張釗     (嘗試拉起李晴) 我唔會掉低你一個!來啊,只要過左橋就得架啦。

 

        一小隊村民部隊趕到,將張釗包圍。

 

村民甲   (想大聲叫) 發現……

 

村民乙   (掩村民甲口) 傻咗咩?村長有令只要拎到張釗人頭就重重有賞,你叫人過來,

             咪即係將呢舊肥肉送比人?

 

村民丙   無錯!我地五個人自己分,總好過讓比其他人。

 

        張釗拿出狩獵時用的小刀,小心地做防衛。

 

        村民打了眼色,數著三,二,一,然後一齊向張釗襲擊。

 

        村民人多,張釗不敵,身體各處被斬傷,終於不支倒地。

 

        村民的眼神更加銳利,衝上前給張釗最後一擊,終於將張釗的頭割了下來,頭跌在地上滾了兩滾。

 

        坐在一旁的李晴已被驚嚇到不懂反應。

 

        村民仍未鬆懈,各自拿著武器對峙。

 

村民甲   個人頭喺我割架!

 

村民乙   喺我插咗佢心臟一刀致命架!

 

        每個村民各自堅持人頭是屬於他們自己。

 

        爭議幾句以後便各自各相殘殺起來,手中火把掉落地上,燒著野草和枯枝,火勢蔓延。

 


 

第37場     外                 村                                 接第36場 晚

 

        村莊的火勢不斷蔓延,村民準備的祭壇、祭品通通燒著了。

 

        附近的屋亦燒起上來,火勢迅速蔓延。

 

        剩低的村民無力救火,紛紛走難。

 

        李浩的家亦燒著了。

 

        李浩趕到家前,發現屋已燒著無法入內。

 

李浩     (傷心) 無啦無啦……村長比嘅錢無啦……錢又無咗,家又無咗,連晴兒都走

             埋……我咩都無啦……

 


 

第38場     外                 村長家                                        

 

        樹林燒毀了。

 

        房屋燒毀了。

 

        飢餓無力的村民在燒毀了的房屋前攤坐,等待死亡。

 

        小山丘上的村長家完好無缺。一支車隊在門前準備。

 

        村長命令親信收拾物資上車。

 

村長      : 記得點齊數!一件都唔好漏!

 

        一班村民來到村長門前。

 

陸信     : 村長……你好心帶埋我地走啦!(跪低)

 

        其他村民亦跟著跪低。

 

村長     : (吩咐下人) 趕佢地走!

 

        下人們將村民拉起,趕走他們。

 

村長     一班下賤嘅賤民!

 

        村長指示車隊離開。

 


 

第39場     外                 村                                         

 

        黃昏、陰暗的天空。

 

        枯樹,上面有一班烏鴉群。

 

        殘殘破破的屋,門前坐著一家人,一副將死的樣子。

 

        李浩坐在燒毀了的家前。

 

李浩     (望著樹上的烏鴉) ……肉……肉……

 

        李浩失去意識。

 

        附近的村民看到李浩倒下。

 

村民甲   死……肉……肉……肉?

 

村民乙   肉……

 

        附近的村民慢慢向李浩擁過來。

 

        烏鴉叫。

 

        天色轉黑。

 

 

--

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    MosesMO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()